Konfirmationskort

Det har varit mycket ett tag och det var länge sedan jag lade ut något här på Brunis-bloggen. Nu har jag äntligen fått ihop ett kort av mina fina godsaker som kom för någon vecka sedan. Det blev ett konfirmationskort som en vän till mig ska ge till en annan väns son på lördag. Jag ringde och frågade om det måste vara ett "ordentligt" konfirmationskort eller om man fick ha en riktigt tokig figur på - det fick man...:) Tur det eftersom jag hade spetsat in mig på underbara Goonter:



Visst är han helt ljuvlig? Här kommer kortet i sin helhet:



Såg nu när jag laddade upp bilden att något rött bös (uttalas på göteborska, det förstår ni, va?) hamnat på dymoremsan uppe till höger men nu orkar jag inte fota igen så ni får tänka bort det!

Har använt:
Vit Bazzill, Lily Bee Design - Hello Sunshine - Fly a kite, Lily Bee Design - Hello Sunshine - Blueberry Pie (båda sidorna), Doodle Factory - Creatures II - Goonter, Pearl Maker, Collage Press - Joyride - Alphabet Stickers, Band - Picot - röd, Inkido - Enkelwell - Brun och en egen liten dymoremsa.

Pyssla på!

=o) Muffin

Kommentarer
Postat av: Kattta

KOrtet kommer garanterat att göra succé! :)

Roligt med annat än de traditionella som man får ett antal av i allafall.



SNyggt!!

2010-05-07 @ 10:40:12
URL: http://kattapysslar.blogspot.com
Postat av: mara

Underbart kort! Behövde ett inspirerande konfirmationskort som inte är så "traditionellt" - TACK!

2010-05-08 @ 09:39:49
URL: http://marashobby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0