Dubbel-Yapples

Yapples är en av mina absoluta favoriter bland Doodle Factory-stämplarna. Han kommer från mitt första DF-set Creatures I och är i mitt tycke helt oemotståndlig och omöjlig att tröttna på så jag tänkte varför inte trycka in 2 st på ett kort?



Faktiskt så hade jag dessa 2 Yapples färglagda och klara så jag snodde ihop det här enkla kortet på rekordtid nu när jag kom hem från jobbet. Det var lite kul som oväxling för jag sitter ofta länge, länge med varje kort.

Förutom favorit-Yapples så har jag använt Bazzill cardstock, mönsterpapper från Graphic 45 och 3ndyPapir och Prima alphabet stickers. Symaskinen fick vara med på ett hörn också, det går i perioder för mig och just nu tycker jag det är riktigt kul.

Imorgon börjar juni och då är det sommar tycker jag, hoppas vädergudarna tycker det också!

=o) Muffin

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja, dubbla Yapples är dubbelt så bra - supersnyggt kort!!

2010-06-01 @ 08:08:48
URL: http://tettiz.blogspot.com
Postat av: Anna76

Haha, underbart!!

2010-06-01 @ 21:28:04
URL: http://annaskort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0