Julkort med Tickled Pink

De ljuvliga stämplarna från Tickled Pink är fantastiska - se bara på Lil Christmas Lolita - Evie:



Jag har gjort kortet med ett av de nya papprena (Kärleksmums) från Maja Design-serien "Ska vi fika?" på brun cardstock. Bland dekorationerna finns en ljuvlig vit gardenia och Martha Stewart-punchen Scandinavian snowflake. Bakom stämpelmotivet har jag också satt fast ett halvt tårtpapper som jag har veckat lite grann.

Just detta kortet har inte med hela stämpeln - jag har stansat ut bara en del av motivet här, men jag har gjort ett kort med hela stämpelmotivet på också, så det ska ni snart få se här i bloggen om ni håller utkik! :)

Ha det gott och pyssla lugnt i stugorna!
/ Jeanette - Tettiz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0