Lily Bee Design

Nu när sensommaren börjat gå över i höst, i allafall där jag bor, och det är kallare och ruggigare. Då knackade pyssellusten på dörren. Fortfarande vill jag ha knalliga sommriga färger, vad passar då bättre än Lily Bee Design?

På samtliga alster har jag använt mig av Papper från serien "Lovely" det är lite mer pastelliga färger men ändå färgglatt...kan man säga knalliga pasteller? :)
Det har smygit sig in ett papper från Pink Paislees serie "Queen Bee - worker bee" .

Utan större krumbukter kommer här ett gäng bilder. Allt material kommer från shopen

En julklapp från fd arbetsplatsen, ett trevligt spel, men allt annat än vacker utsida (reklam...)
Ett M.I.G spel. Är ungefär som ett portabelt Trivial Pursiut, tänkt att kunna tas med på resor.



 


Lådan är klädd i pappret från Pink Paislee. Bokstäverna kommer från Prima och snurklorna är underbara Artistan elements från Pink Paislee som jag använt mist från Shimmerz på . Andra varianter finns i shopen, just dess snurklor är tyvär slut.

Två kort i storlek 11 x 11 cm. Det kan vara bra att ha några neutrala kort liggandes, rätt som det är behöver man ett kort men har inte tid eller lust att pyssla.



Hjärtat är utklippt i bazzill sedan har jag duttat med Pearlmaker på, när den torkat har jag fyllt övrig "space" med 3Dlack. Syns inte så bra på fotot, men det ger en härlig prickig & glansig effekt.



Färdig bas att fylla på med ev dekoration eller text när det ska användas.

Och till sist ett gäng små kort i storlek blomsterbukettskort.















Ha en fortsatt trivsam och pysslig Tisdag!

/ Kram Kattta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0