Kortinspiration

Ni har väl inte missat våra tävlingar inne på forumet? 
Förra veckan knåpade jag ihop ett kort till dåvarande tävlingsskissen. Det är Muffin som har ritat den och jag tycker att den var super att jobba till. Allt material är från Brunkullans butik. 
Om ni kör fast med inspirationen är det ett bra tips att leta efter en skiss. Sätt igång att jobba efter den och sen kan jag lova att ni kommer igång igen. ;-)  
Alla mönstrade papper är från 3ndy papir, stämpeln The Greeting Farm, spetsen och blinget finns också i butiken. Stämpeln är färglagd med distressrefiller.

Här är mitt kort: 
 


och såhär såg Muffins skiss ut:


In och tävla nu!!
~: kram Anna :~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0