Premiär för Muffin på Brunkullans blogg!

Japp! Äntligen har jag skapat något av mitt underbara första DT-paket som landade i posten för nästan en hel vecka sedan! Har haft fullt upp och inte hunnit med innan men nu tänkte jag lägga ut mitt första kort:



Har använt följande material från shopen:
- bazill: blue jean, bazill white och en gul som jag är osäker på vad den heter
- mönsterpapper från 3ndyPapir: lolipop och bikini
- crushed velvet brads från Doodlebug (superläckra!)
- stämpel från The Greeting Farm: mermaid Anya
- organzaband
och följande saker har jag lagt till själv:
- textstämpel från Doodle Factory
- lite Stickles på fenan
- distresser till färgläggningen

Nu får vi se om jag får ordning på det här inlägget, är ju inte van vid denna bloggen! :) Hoppas att ni alla får en härlig långhelg, själv ska jag jobba imorgon och sedan ska jag fortsätta att sätta tänderna i mitt DT-paket - MUMS!

=o) Muffin

Kommentarer
Postat av: Kattta

Kalasfint kort! o vad fiffigt gjorda vågor :)

2009-05-22 @ 22:46:58
URL: http://kattapysslar.blogspot.com
Postat av: Carin

Supersött!!! 8) Och som sagt väldigt fiffiga vågor! :D Stämpeln kom verkligen till sin rätt! :) KRAAM!

2009-05-22 @ 22:59:19
URL: http://sprallokort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0