Nya papper från Pebbles Inc!

Ett makalöst fulladdat dt-paket landade hos mig igår, så idag har jag naturligtvis pysslat mellan kalasen som vi har här hemma. Underbart färgstarka papper med enfärgad matchande baksida från Pebbles Inc fick jag, så här kommer ett första kort gjort med dem.


Mönsterpapper: Pebbles Inc Skipping Along Happily
Stämplar: Tim Holtz Tattered Sparrow, Stempelglede Grunge Collection samt textstämplar från Doodle Factory
Dekorationer: Pappersspets från Flair designs Citrus Tree

Kommentarer
Postat av: Tettiz

UNDERBART snyggt! Jag älskar det färgglada - speciellt nu på våren, det gör mig så glaaaaad och jag får vår/sommarkänslor. Pebbles rockar verkligen!!! :D

2009-05-09 @ 19:19:47
URL: http://tettiz.blogspot.com
Postat av: Carin

Supersnyggt! :D Gillar också färgglatt - helst på våren/sommaren! :) Mer färg åt folket! Och framförallt - Mer Tim Holtzprodukter! ;) KraAAM!

2009-05-09 @ 22:00:49
URL: http://sprallokort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0