Mermaid Anya i andra färger

Har använt den söta stämpeln från The Greeting Farm på ännu ett  kort. Visst är det roligt att se hur totalt annorlunda det kan bli bara för att man färglägger en stämpel med andra färger?!



Har, förutom nämnda stämpel, använt följande material från shopen:
- bazill: kelly green och kortbasen (osäker på namnet igen..;)...)
- mönsterpapper från 3ndyPapir: selma (båda sidorna)
- blommor från Prima
- organzaband
och följande saker har jag lagt till själv:
- brads
- pearls från Kaiser
- distresser till färgläggningen
- vit glaze-penna från Sakura

I morse när jag satte mig vid pysselbordet så fick jag total blockering - vad jobbigt det är! Efter frukosten släppte det dock lite så jag fick gjort det här kortet och faktiskt ett till, men det visar jag en annan dag!

Ha en härlig lördagkväll!

=o) Muffin

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Vilket härligt färgstarkt kort.

2009-05-25 @ 21:07:14
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0