Baby boom

Det verkar som att jag inte kan göra annat än babykort, men jag lovar bot och bättring framöver. Dock kan jag ju inte låta bli när jag har så underbara Graphic 45-papper hemma - de i serien Baby 2 Bride - härligt pastelliga och PERFEKTA för babykort och album.

Här kommer så ett till babykort:



Stämpeln kommer från ett Crafty Secrets-set med flourishes och bilden är ifrån Crafty Secrets Images & Journal Notes - allt från Brunkullans butik. Ordet "baby" är stansat med QK Neat Freak, ett av mina nya favoritalfabet. Jag gillar de lite mer raka och stilrena typsnitten, även om jag använder andra typer också.

Så, nu tror jag att jag har babykort så det räcker - nästa gång ska jag försöka visa er något annat än något med babytema, även om jag har ett minialbum på gång också och det är såklart med min lilla tjej...

Ha en fortsatt trevlig helg nu allihopa - och pyssla lugnt!



/ Jeanette

Kommentarer
Postat av: Zarah

Sååååååå sött!!

2009-02-21 @ 13:57:45
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Evelina

How cute! Makes me wanna produce some babies! :D

2009-02-21 @ 16:30:54
URL: http://wih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0