Mycket julkort blir det...

...här kommer ännu ett från mig:



Irl stämmer färgen på stjärnorna mycket bättre med det prickiga pappret men det ville min kamera inte begripa hur jag än bar mig åt, skyller som vanligt på november...

Förutom Bazzill och tag av okänt märke har jag avänt papper från Collage Press underbara serie "Joyride" igen - "Peppermint twist" och "Wonderland", dessutom Die-Cut "Good Times" och Alphabet Stickers från samma serie. Stjärnorna stansade jag ut i Bazzill Dotted Swiss men jag är osäker på vad nyansen heter. Stämpeln är en av mina favoriter "Yori" från Doodle Factory. Min vana trogen har jag satt tomteluva på honom, så här års gör jag det på alla möjliga stämplar vilket ju gör att man plötsligt har väldigt många julstämplar! Hela klabbet finns i shopen. Nämnda luva samt blingstenar och snöre har jag lagt till själv.

Ha en härlig lördag!

:o) Muffin

Kommentarer
Postat av: mara

Underbart kort Muffin!!

2009-12-06 @ 11:11:59
URL: http://marashobby.blogspot.com
Postat av: Tettiz

Supersnyggt!! Älskar dina tomteluvsförsedda stämplar - det blir så fint! :D

2009-12-06 @ 20:46:06
URL: http://tettiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0