Hurra för Tettiz!

Nu får ni ursäkta att jag trycker in det här inlägget så tätt inpå det förra (gå genast tillbaka och titta på det ordentligt) men detta måste ju faktiskt ut idag. Just idag fyller nämligen världens bästa Tettiz år och det måste ju uppmärksammas, eller hur? Jag har skickat henne ett kort, jag hoppas verkligen det har kommit fram med posten!



Söta tjejen kommer från The Greeting Farm (har jag lyckats skapligt med din hårfärg, Tett?) och förutom den har jag använt cardstock från Bazzill, fram- och baksida av "Itinerary" från Collage Press serie "Camden", blommor och Sultan Centers från Prima och härlig bollfrans från Fancy Pants, allt detta mumsiga hittar ni i shopen. Jag tokgillar det där pappret, visst är det snyggt? Har själv lagt till bokstavsstickers och så har jag duttat lite med Fluid Chalk Chestnut Roan förstås.

Stort GRATTIS till söta Jeanette, hoppas du får en härlig dag!

=o) Muffin

Kommentarer
Postat av: Tettiz

Tack goa Muffin!!!



Kortet är ljuvligt och ja, tycker du har lyckats bra med min hårfärg! :D Dagen har varit mycket bra och jag har fått världens bästa present - VIP-biljetter till Eddie Izzard på Hovet i Stockholm på lördag!!! weeeeeeeeeee :D



kramar

Tett

2009-12-12 @ 21:41:04
URL: http://tettiz.blogspot.com
Postat av: Evelina

Whoops! Grattis i efterskott sötis, och vilket underbart kort Muffin!

2009-12-14 @ 09:53:50
URL: http://wih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0