Pysselträff i Örnsköldsvik

Sara och jag är precis hemkomna från en supertrevlig helg vid kusten, i Örnsköldsvik och en stor pysselträff för scrappare, stämplare och pärlare anordnad av föreningen High Coast Scrap. Tusen tack vill vi säga till föreningen!

Ett alster är resultatet som jag lyckades knåpa ihop under helgen:

Kram
[Papper: Cardstock från Bazill och mönstrat papper från MajaDesign Dekorationer: Blommor och blad och guldigt band Stämpel:Whipper Snapper Designs]

Motivet har jag färglagt med MCP-teknik och ProMarkers - och dessa finns även att köpa hos oss i vår butik!

// Lotta




TUSEN TACK SUSANNE för att vi fått äran att ha dig som medlem i vårt design-team! Nu när du valt (även om vi försökt att övertala dig in i det längsta att stanna kvar hos oss) att kliva av ditt uppdrag hos oss vill vi önska dig lycka till! Och vi lovar att vi kommer att fortsätta vara flitiga besökare på din blogg för att hämta inspiration - för du inspirerar oss i massor med dina alster!

Många kramar från Lotta och Sara

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Tack tjejer : D
Kram på er

2008-04-21 @ 07:17:51
URL: http://susannesj.blogg.se
Postat av: DrAnnika

Whippersnapper är otroligt söta - fint kort också! Vad är det för font ni använt? *nyfis i en struuuut*

2008-04-22 @ 15:40:33
URL: http://drannika.blogg.se
Postat av: Lotta

Hej!
Det är QK Katie mini som jag använt till bokstäverna!

2008-05-01 @ 13:23:11
Postat av: Evelina/Wih

Tack för att ni invigde mig i mcp-teknikens underbara värld under Öviksträffen! :)

2008-05-03 @ 16:41:09
URL: http://wih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0