Vem har sagt...

...att tomten måste ha röda kläder? Enligt min mening så kan (och bör) man använda vilka färger som helst till vad som helst, inte minst till julkort och till tomtens kläder! Har nu börjat bli riktigt sugen på att göra julkort så det lär väl bli en del framöver.





Till detta shaker-kort har jag använt Bazzill cardstock, mönsterpappret "Sugercoated stripes" och toppenfin diecut-ram från Bampop (som jag skurit bort mitten på och ersatt med vanlig oh-film), prickigt organzaband, tomte- och textstämpel från Doodle Factory's set "Santa's Sweet Shoppe" och art glitter som skramlar runt bakom oh-filmen, alltihop finns hos Brunkullan. Som så ofta så har jag också använt symaskinen och en hel del 3D-kuddar.

Pyssliga hälsningar från

=o) Muffin


Kommentarer
Postat av: Tettiz

Åh, den där stämpeln är så söööt och du gör den FULL rättvisa med dig färgglada kort! Så snyggt!! :D



...och ja, vi var visst inne samtidigt!! hihi

2010-10-19 @ 07:56:33
URL: http://tettiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0