Snabbpysslat

Det är alltid lite roligare om man kan "piffa" till vinflaskan innan man ger bort den. Det går snabbt och göra det och det är en fördel i det fina vädret. Till denna flasketikett har jag använt papper från October afternoon, stämplar från Heroarts (både blomma och fjäril). Stämplat har jag gjort med distresser och sen har jag använt uteepulver för att få lite "bubbligt" blankt på blomman. Fjärilen har jag stämplat på vanligt vit kartong som jag sen har gnuggat in distresser för att få till färgskiftningarna. Textstämpeln kommer från DoodleFactory Swedish sentiments. Har man det arket så har du texter till i stort sett alla tillfällen.



Önskar er en fortsatt trevlig sommar!

/Gunilla


Kommentarer
Postat av: Tettiz

Åh, en vinflaska till mig?!! ;D Superfint!! :D

2010-07-18 @ 19:23:14
URL: http://tettiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0