Genevieve från Kraftin' Kimmie Stamps

Jag har fått den stora glädjen att bekanta mig mer med Kraftin' Kimmie Stamps - närmare bestämt den här tjejen:


Det är underbart att det har kommit lite fler stämplar med attityd - det behövs som ett komplement till alla söta stämplar - men don't get me wrong, jag gillar söta stämplar också!! :D

Material:
* Scrap Within Reach - Cambridge; Aldridge
* Vit och mörkbrun cardstock
* Minirosor i vitt och brunt
* Pebbles från Prima
* Egenhändigt rullade rosor
* Dymo
* Distress Stickles - Antique Linen

Ha det riktigt skönt i sommarvärmen!!
/ Jeanette - Tettiz

Kommentarer
Postat av: Anna

Ooh, läckert Tettiz! Genevieve är en av de jag beställde, så hon ligger hemma i pysselrummet och väntar... ;-)

2010-07-15 @ 13:33:05
URL: http://annaskort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0