Ett babykort till!

Eftersom Graphic 45-serien Baby 2 Bride passar så himla bra att göra babykort med, så har jag knåpat ihop ett till sånt. Denna gång har jag använt de underbara stämplarna från Stempelgledes söta kollektion "Welcome Baby" - både den lilla musen med klossarna och Babytexten kommer från det arket..



Jag har stämplat på akvarellpapper med vattenfast dyna, målat med vattenlösliga färgpennor, vatten och pensel och sen har jag dekorerat med spets, utstansade retroblommor, knappar, bling från Kaisercraft, bokstavsstickers och en bit vitt satinband. Tagen som texten står på kommer även den från Graphic 45.

Det är tur att det är många som får barn nu, så jag får användning för alla mina babykort!! :-D

Ha en skön avslutning på helgen!
/ Jeanette

Kommentarer
Postat av: Katta

Mäh...måste nog skynda mig att snickra bäbis så att jag får ett sånthärna fint kort!

SUPER!

2009-03-29 @ 17:08:14
URL: http://kattapysslar.blogspot.com
Postat av: Carin

Håh, ett sånt gulligt kort Tettiz..!!! 8)

& den där stämpeln är ju för söt! :D

KrrAAAM!

2009-03-30 @ 08:36:42
URL: http://sprallokort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0