Lillpiga skapar med Stempelgledes Just a Note

Här är ett kort som jag har gjort till Tettiz, min nära vän och designkollega. Jg har använt en av de underbart vackra textstämplarna från Stemeplgledes Just a Note. Dessa textstämplar vet jag är på väg in i butiken igen så maila Brunkullorna i butiken så får du mer information. Som vanligt så hittar ni ju distresser, Tiny Alphas, blommor och blad och Stickles, Pearl Maker i Brunkullans shop!

Om ni undrar vad FVDÄB står för så är det: F*n vad du är bra! Det är som en liten klubb för inbördes beundran som vi har, bara för att vi är så bra. ;)







Ha en fin dag och bege er in i shoppen för att kika och klicka hem en massa godsaker!

Malin ~ Lillpiga

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är min inspiration smulan! // Puss, Erika ;)

2011-01-27 @ 21:32:18
Postat av: Muffin

Jäklar, vad snyggt! Och gult minsann...:)

2011-02-02 @ 18:04:51
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0