Lillpiga skapar med Maja Designs Ska vi ta en fika?

Maja Designs Ska vi ta en fika? är en helt fantastisk serie, den är romatisk, sliten och bara så otroligt väl genomtänkt! Helt perfekt för en Lillpiga. :)

Jag har scrappat ett foto på mig själv där jag är uppklädd och fin i en smaragdgrön klänning som min mamma sydde till mig. Det är julbalen i andra året på gymnasiet som jag är på väg till, jag minns att jag kände mig så fin!

På layouten har jag använt mig av pappret Lejas café. Dessutom har jag stämplat på olika ställen med en stämpel ur Stempelgledes Vintage Garden med hjälp av distressdynor. Spets, bollfrans, cardstock, edge scrape, halvpärlorblommor och rosor finns i butiken såklart. Jag har även använt mig av Magnolia-dien Bon voyage foliage för att göra de vackra bladen. Små stickers fick utgöra årtalet. Kika in i Brunkullans butik för mer godsaker!











Ha en härlig torsdag!

Malin ~ Lillpiga


Kommentarer
Postat av: Zarah

Så vackert!!

2011-02-10 @ 09:44:24
URL: http://zarischka2.blogspot.com
Postat av: ida....

Hej...

Så duktig du är...

Jag undrar va du har använt för alfabet??? det va så fint....

M.V.H IDA

2011-02-10 @ 16:17:53
Postat av: Nirak

Supersnyggt som vanligt!!! Blir sugen på att försöka göra en LO... :)

Mvh Karin O - Nirak

2011-02-10 @ 23:16:35
Postat av: Malin ~ Lillpiga

Stort tack tjejer, jag blir så glad av era kommentarer! :)



Ida: Titeln är skriven med stickers som heter Getty Black från American Crafts.

2011-02-13 @ 11:23:52
URL: http://lillpiga.blogspot.com
Postat av: Anonym

U rule baby!

Tokfint - som vanligt! Pok, Erika

2011-02-13 @ 12:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0