Maja Design - Fika?

Här kommer lite fler alster från duktiga Catharina Broman - vinnare av ett Gäst DT uppdrag hos oss. Här har hon skapat med mönsterpapper från Maja Designs underbara kollektion - Fika?:

Framsida kort:


Till det här kortet har jag använt det fina mönsterpapperet - "En kopp te" på och den fina stämpeln från Kraftin' Kimmie Stamps som jag målat med promarkers. Sedan har jag stansat ut ett hål med mina spellbinders och satt en ram av en annan spellbinder runt hålet. På de söta cherryblossom blommorna har jag mistat iridescent gold som jag tycker ger ett fint lyster.

Insida av kort:


Inuti kortet har jag stämplat med en textstämpel som jag tyckte passade bra till ändamålet och runt det har jag stämplat med en stämpel från stempelgledes serie flourish hearts. På kanten har jag satt dit den söta lilla tårtstämpeln.




Här har jag stansat ut i båda mönstrade papperen en kant med en magnolia dies.
Har satt dit en vintagebild som jag har virkat en kant runt. Till sist så satt jag ett blad och en pärlkvist från magnoli tillsammans med gardenia blomman. Ett ganska så snabbgjort kort faktiskt och passar ju att ge bort när som helst.

/Catharina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0