Ett bra-att-ha-kort utan text

Detta kort lämnade jag helt utan text, tänkte att det kunde vara bra att ha några som är helt neutrala och vill man kan man ju lägga till en text när man ska använda det.



...en liten detaljbild på en av favoriterna; Frozey...



(Ber om ursäkt för inte helt skarpa bilder, vet inte om min kamera var morgontrött i morse eller vad det beror på.)

Jag har skurit av kanterna på det fina Pink Paislee-pappret och byggt en ram av och som ni ser har jag även använt den fina kanten och satt i överkant på det vinröda pappret (hoppas ni förstår vad jag menar). Här kommer en komplett materialförteckning:

Trevlig pysselsöndag!

=o) Muffin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0