Stempelglede-yra!

Den här veckan har Brunkullan ett sådant smaskigt erbjudande att det inte går att motstå! Underbara stämplar från Stempelglede säljs för 10% och de som inte finns hemma går att förbeställa, är det inte super så säg!? På mitt Mors Dags-kort så har jag använt mig av några stämplar från Grunge Collection. Precis som Kattta redan sagt så är två av blommorna perfekta till retrostansarna som Brunkullan har i sin butik.

Dessutom har jag nyttjat Pink Paislee's Hony Bee från underbara serien Queen Bee samt Lily Pad Cardstock. Blad och bling finns också i butiken såklart!






  



 

Se så där, ett Mors Dags-kort, helt översållat av stämplar och med ljuvliga papper! In med er i shoppen och handla på er de ljuvligaste stämplarna på den här sidan universum!

Malin ~  Lillpiga

Kommentarer
Postat av: Muffin

Jäklar, vad snyggt!! :)

2010-05-27 @ 15:42:00
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0