Solstråle

Härom veckan gjorde jag på beställning, en ask fylld med ett antal kort.

Asken var en gåva till en dam som fyllde 80 år. Min spontana reaktion var att göra söta och romantiska kort, typiskt sådana som jag märkt att damer i ungefär den åldern föredrar. Men så tänkte jag efter, damen ska ju skicka korten till andra, så jag passade på att göra ett så brett utbud som möjligt.

SJÄLVKLART slank det med en Creature från Doodlefactory! :)



Här är det "Unger" som är på ett strålande humör.

Pappren är hur gamla som helst och hittades längst ned i spillbitslådan.
Men kolla in i shopen på Lily Bee, October Afternoon & Pink Paislees nya papper, massor med finfina sommarsoliga papper.

Ha en fantastisk torsdag!

/ Kattta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0