Skissbok

Är ni som jag som älskar skisser? Jag både gillar att leta rätt på inspirerande skisser på internet och att göra egna skisser. Min första skissbok (som jag bundit ihop med min BIA) är nästan full, så jag var tvungen att göra en till skissbok med de underbara papprena från Scribble Scrabble - Nana's Trunk:



En enkel bok med mönstrat papper, wellpappa, utstansade bokstäver med QK Garden och små alfastickers. Bingo! - som vi brukar säga när vi pysslar tillsammans (jag och mina goa pysselvänner) och vi gjort något klart.

För att vara riktigt snäll så kan jag också bjussa på en skiss - kanske blir ni lite inspirerade? Lämna gärna en länk till ditt alster här i bloggen så jag får se!


Just denna skissen tror jag har varit med på en av Brunkullans scrapträffar, om jag inte minns helt fel - men ni som inte har haft den turen att få vara med där får något nytt att bita i. ;-)

Ha det gott, alla pysslingar!
/ Jeanette - Tettiz

Kommentarer
Postat av: Muffin

Störtsnygg! Åh, vad jag gillar wellpapp.

2010-05-09 @ 21:48:54
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0