Ni har väl inte glömt..?

... att Mors dag närmar sig??
Om du inte brukar ge en present kanske lilla mor skulle bli glad av ett fint kort?

Jag har provat att göra ett kort med de nya härliga papperen från 3ndy Papir som heter Secret garden. Stämpeln är rolig och söt och det är en hel del att färglägga; våga prova In2Stamps! De är definitivt annorlunda.


Färgerna är mycket mer knalliga än jag har fått till vid den här fotograferingen; egentligen är det knallrött och äppelgrönt.
Jag har provat en ny glitterspray på blomman, Shimmerz. Den blir jättefin och man får lite olika resultat beroende på hur mycket man sprayar på. Antingen blir det en svag färg och lite prickigt (och glittrande), eller om man sprayar på mer blir färgen mer heltäckande och ändå glittrig. DEn här tror jag att man kan ha mycket användning för!
Texten är gjord med Primas Alpha sticker i Strawberry kiss. Det smala lövet är Magnolias design.

Glöm inte bort lilla mor!
Anna

Kommentarer
Postat av: Muffin

Härligt kort! Tack för påminnelsen, jag hade nog förträngt mors dag i år...:)

2010-05-13 @ 21:34:18
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0