Maskat kort med Grunge collection

Häromkvällen provade jag att maska för att få fram det motivet jag ville ha. Tekniken är enkel och går ut på att man stämplar sitt första motiv (i mitt fall ramen) på pappret man vill använda. Sen stämplar man samma motiv på en post-it-lapp och klipper ut det innanför ramen. Lägg post-it-lappen över ditt stämplade motiv och stämpla därefter det som ska vara inne i ramen. Voilà! Sen kan man färglägga som vanligt. 
Här är det underbara Grunge collection från Stempelglede i kombination med en stämpel ur gömmorna. 



Jag har även använt kanterna från härliga vackra Grunge collection. De mönstrade papperen är från 3ndy papir och har verkligen fina detaljer. Fjärilarna är gjorda med en stans från Martha Stewart.



Jag har blingat ramen med lite glitterlim, det blir lite mer effektfullt.

Ni har väl inte missat att Stempelglede finns att beställa/förbeställa med 10% rabatt??
Och missa för allt i världen inte vår schlageryra med 35 % rabatt! ;-) 

På återseende! 
Anna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0