Vår DrAnnika har träffat GUD...

...och nu håller säkert många med mig medan andra tycker att jag hädar - men det kan jag stå ut med! Han är ju vår pysselgud!! Vem jag pratar om? Tim Holtz såklart!

Vår DrAnnika hade ju den stora turen att få chans att vara med på en av hans workshops när han besökte England i februari och då togs detta fotot på dem - jag var inte med (tyvärr) men kan ändå scrappa det, eller hur?!



Jag tyckte det här guuuula, underbara pappret från Scribble Scrabble passade PERFEKT till en sån kreativ duo - klockrent! Sen var jag ju såklart tvungen att grunga till det lite med tillknöcklade tickets, wellpapp och SÅKLART de underbara stämplarna Grunge Collection från Stempelglede - dessa finns i shoppen tillsammans med en bunt andra underbara stämplar från samma tillverkare.

För en sån här lite "stökig" LO kan det vara kul att ha lite olika typsnitt också - jag hade inte tillräckligt med bokstäver i samma färg för hela titeln, så jag blandade hej vilt! :)

Ha en riktigt kreativ dag - lite pyssel gör gott för själen, men det visste ni ju!
/ Jeanette - Tettiz

Kommentarer
Postat av: Annie

Ojoj vilka vackra kort du gör, väldigt inspirerande blogg! Älskar själv att köra kort, det är en krydda i livet :)

2010-03-30 @ 13:09:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/annieday

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0