Gäst-DT

Hejsan!

Jag är alltså Malin, även kallad Lillpiga på de flesta ställen ute i internets stora värld. Jag bor med min sambo Mattias och min Jack Russel-tik Vittra i en villa strax utanför Eskilstuna. Jag är egentligen ingrodd norrlänning med rötter i både Ångermanland och Jämtland men vi ville ge södern en chans och då föll valet på Mälardalen. Mina närmaste vänner bor där och vi har nära till våra jobb.

Jag började min pysselbana 2003. Då pärlade jag men tröttnade efter några år och hösten -07 så "lurade" min syster Liza in mig i scrapbookingens underbara värld. Sedan dess är jag helt såld och tillbringar otaliga timmar i pysselrummet och otaliga slantar på pyssel.

Från att ha kört en ganska avskalad och stundtals rockig stil så är jag just nu inne på vintage, shabby chic och romantik. Jag har svårt att göra något utan bling och blommor. Älskar svart, brunt, vitt och rosa. Har mesta dels gjort layouter men numera även lika mycket kort. Om jag måste välja två saker jag aldrig kan vara utan när jag pysslar så är det min Edge Scraper och mina distresser.

I december så tävlade jag på Brunkullans forum. Tävlingen gick ut på att lifta en designmedlem och jag gick och vann! Mycket hedrande! Så nu är det dags för mig att få visa vad jag skapade ur det fantastiska paketet som landade i min brevlåda, den fullkomligt underbara serien Le Romantique från Graphic 45! Skulle vilja säga att den är väldigt Lillpigisk. ;)








 

 

Ha en underbar vår!

Mvh Malin ~ Lillpiga


Kommentarer
Postat av: Muffin

Urläcker LO, jag gillar den lilla krullidutten uppe i hörnet! :)

2010-03-27 @ 12:37:18
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Malin ~ Lillpiga

Tack snälla du! :)

2010-03-27 @ 13:09:29
URL: http://lillpiga.blogspot.com
Postat av: Tettiz

SKITSNYGGT!!!! klappar händerna

2010-03-28 @ 16:04:05
URL: http://tettiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0