Triss i P!

Pink Paislee Queen Bee vs Pyrmaidkort = sant! Jag tror att dessa tre P:en lyckades rätt bra tillsammans, men hur svårt kan det vara när man jobbar med Pink Paislee? Inte alls, det är UNDERBARA papper! Det här pyramidkortet gjorde jag till min svåger när han fyllde 40. För att få sedelrullen i mitten att stå kvar så vek jag ihop en liten låda och fäste med brads i botten.

Jag har använt mig av vit cardstock, Pink Paislee's Bees Wax, Pink Paislee's Honeycomb, distressen Bundled Sage, Edge Scraper, bling, rosor och blad och band. Korkskruvarna gjorde jag av tunna remsor av pappret som jag tvinnat.

 
 
 


  
  

Hoppas ni känner er inspirerade! In i butiken och botanisera bland alla godsaker!!

Malin ~ Lillpiga


Kommentarer
Postat av: Zarah

Ooootroligt vackert!!

2010-06-08 @ 08:58:21
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: bili

Hmm, en annan variant än vad jag brukar göra. Mycket snyggt och härliga färger. Hur gör du för att få kanten runt spetsarna, bigar du ett 30,5 x 30,5 ark runt kanten på spetsarna?

2010-06-08 @ 10:22:56
URL: http://kortfonstret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0