Pink Paislee Queen Bee from Lillpiga

Jag har sagt det förr men jag kan inte säga det nog mycket, den här papperserien är verkligen helt outstanding! Sara, Gunilla och Lotta visste vad de gjorde när de skickade just det här DT-paketet till mig. :) Det har runnit som smält smör mellan fingrarna. Här kommer ett beställningskort till en 80-årig jubilar, ett kort som skulle ha bruna toner och gärna lite 20-30-tal över sig. En gammal bild på en fiskande pojke och papper från PP, vilken klockren kombination för önskemålet.

Jag har använt mig av titelspåret Queen Bee denna gång. Härligt när fram- och baksida matchar perfekt! En mörk cardstock fick jobba som kortbas, fotomatta och fjärilar. Blommor och blader hittar ni i denna kategori och Reprint Pearls finns här. Lika säkert som amen i kyrkan så har jag ju använt både Edge Scraper och distresser också.



 
 

Jag önskar er alla en trevlig helg, så här i avslutningstider! Pojken på bilden har med all säkerhet precis påbörjat sitt sommarlov och firar det med en fisketur en solig dag. Gör det du med!

Malin ~ Lillpiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0