Alla-♥-dag

Jaa, ni glömmer väl inte att det är Valentine's Day på söndag 14 feb? Hos oss blir det visserligen inte firat så mycket eftersom maken fyller år just den dagen, det blir liksom mest födelsedag... Dock har jag slängt ihop ett snabbt kort, sätt igång ni också så ni har något att skicka till nära och kära. Jag är nämligen av den bestämda uppfattningen att man kan skicka till vänner, syskon och andra närstående, inte bara sin käresta! Vem blir inte glad?



Det blev som sagt ett mycket enkelt kort med sötaste Yori från Doodle Factory och därifrån kommer också textstämpeln. Brun och vit cardstock från Bazzill och det där prickiga pappret som man aldrig kan tröttna på; baksidan på "Snowflakes" från BoBunnys serie Tis the season, allt finns i shopen. Dymoremsa (ursäkta blixt-blänket), journaling-lappen och rosen har jag lagt till själv, men det finns massvis med fina rosor i shopen vet jag!

Happy Valentine's Day!

=o) Muffin

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Vackert:) Hoppas ni får en fin Alla Hjärtans dag!

2010-02-13 @ 09:04:44
URL: http://gunsan71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0