Hemgjort till jul

När jag fick mitt första DT-paket började det genast att klia i fingrarna. Jag hade en sorts plan på vad jag skulle pyssla ihop, men att pappren skulle passa så perfekt hade jag ingen aning om.
October Afternoons serie Modern Homemaker skapar sig själv och de kordinerade baksidorna är perfekta komplement till dessa härliga papper.
Att temat var givet och passade mig utmärkt såg jag direkt och det tog inte lång tid innan mormors julklappar var färdiga.


Hembakade havrekex och fikonmarmelad i hemgjorda förpackningar

Papper ur October Afternoons Modern Homemaker
Bokstavsstickers ur samma serie
Blommor, styckevis och i buntar
"Bingokort" från October Afternoon "Thrift Shop Wild Cards"
Halvpärlor från REPRINT
Knappar från Making Memories "Vintage Findings"
Spets på metervara

Till Fikonmarmeladen har jag använt en urtvättad barnmatsburk och kexen ligger i en cellofanpåse för kort 16,5x16,5 cm.



Kommentarer
Postat av: Tettiz

Riktigt fint!!! :D

2010-12-17 @ 11:23:37
URL: http://tettiz.blogspot.com
Postat av: Muffin

Ursnyggt!!

2010-12-19 @ 08:03:28
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Tjusigt!

2010-12-25 @ 12:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0