Blommigt värre!

Kombinationen Inkido och Pion Design funkar ju alldeles utmärkt, eller hur?!



Jag är väldigt förtjust i Inkidos stämplar och nu när jag har fått skapa med Pion Designs fina papper så har jag upptäckt att jag är lika förtjust i dem! Tillsammans med det läckra pärlbandet, nåra rosor och blingpärlor och några bokstavsstickers från Jenni Bowlin så blev detta kortet gjort. Grattiskort kan man aldrig ha för många av och nu efter alla julkort känns det ganska uppfriskande med något annat! :)

Materialet kan ni såklart hitta i shoppen!

Gott nytt år på er allihopa - jag återkommer under 2011 med nya skapelser!

Pyssliga hälsningar,
Jeanette - Tettiz

Kommentarer
Postat av: Kattta

Men SÅÅÅ fint! :)

2010-12-30 @ 19:53:49
URL: http://kattapysslar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0