Ny DT !!!!!!!!!!!!!!!

Nu har vi fått en ny DT i gänget och inte vilken DT som helst...........................!

Vi hälsar MALIN "LILLPIGA" varmt välkommen till oss!




Nedan följer lite mer alster som Malin skapat till oss med de läckra mönsterpapperen från Graphic 45.

SötNOSEN


Graphic 45’s serie Le Romantique är alldeles för snygga för att bara nyttja ena sidan på så jag har använt bägge sidorna även på denna layout, detta papper heter Celebration. Det lilla vykortet är sprayat med Glimmer Mist. Alla blommor, blad, spets och Pearl Maker hittar du så klart i Brunkullans webshop!

Närbilder:


 
 

Ny vår, Nytt liv

Här har jag använt Le´Romantique - Daydreams från Graphic 45. Jag vill nyttja hela det vackra pappret så jag använda både fram- och baksidan.

 
 

/Malin

Du har väl inte missat Brunkullan Scrap & Cards vårstädning i butiken?!?!?!
30 % på nästan allt! Kolla här


Kommentarer
Postat av: Zarah

Ytterst BRA val av ny DT-medlem! GRATTIS till både er och Malin! :D

2010-04-15 @ 21:09:01
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Muffin

Supersnyggt, alltihop! Välkommen Lillpiga/Malin! :)

2010-04-17 @ 09:07:56
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0