Gult och brunt

Men ingen mer påsk för mig ;-). Jag har ätit både ägg och godis och känner mig nöjd med det för tillfället.

Jag har testat lite olika stämplar från CC Designs och de hör faktiskt till mina favoriter. Så söta och ändå lite coola. Den här lilla apan *kunde* jag inte hålla mig från att köpa... Papper från Scribble scrabble i härliga gula och bruna nyanser. Dekorationer från Prima och bas i Bazzill craft. Måste nog slå ett slag för det igen, för de blir riktigt fina i kombination med mönstrat!! 

  
Motivet är färglagt med distresser och jag har satt på en basic grey rubon med glitterstenar på. Supersnyggt! Texten är Gem alphabet stickers, som är lite genomskinliga med dekorationsstenar som glittrar. Pärlfloss med olika stora pärlor.


Nästa kort är skapade av samma papper fast baksidor (eller framsidor?) från Scribble scrabble. Stämpeln är än en gång från CC Designs, men den här gången från ett ark med gravid/bebistema.


Ha en skön avslutning av påskhelgen, på återseende!!
~: Anna :~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0