Kort utan text

Förra veckan fick jag ett underbart DT-paket från Brunis med allehanda godis. Bl a fick jag pappersserien "Mistletoe" från Making Memories - de är helt ljuvliga och så klart väldigt julinspirerande så det lär bli en del julkort framöver! Det är väl bra att börja i tid, va....? :) Det första kortet jag gjort är emellertid INTE ett julkort utan ett "vanligt kort helt utan text", vilket är ganska ovanligt för mig. Så här blev det:



Har använt underbar stämpel från The Greeting Farm, Bazzill cardstock, papper från Mistletoe-serien (funkar alltså även till icke-julkort), blomma från Prima, tag (känner ej till tillverkare) och Picot-band - hela härligheten hittar ni i shopen. Har själv lagt till bling och det "lurviga" gröna bandet, fast det kommer faktiskt också från Brunis för jag vill minnas att det ingick i tävlingskitet i förra höstens tävlingsrace.

Ha en härlig tisdag!

=o) Muffin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0