Alternativ Heidi

Även jag, Kattta, har lekt lite med CC Designs stämplar, här är det Heidi som gått och blivit aningens alternativ.

I mitt senaste DT-paket fick jag Pink Paislees serie "Twilight" att leka med, den är verkligen superfin!!
Trots att det är Halloween papper så tycker jag att de är väldigt användbara även till icke-Halloween pyssel.

Med det sagt, så kan jag tala om att jag faktiskt *surprise surprise* har pysslat ihop just Halloweenaktiga alster.
Jag firar inte högtiden på något sätt, har inte förkärlek för spindlar eller dödskallar eller något annat som gör att pappren blev användbara på ett lätt sätt. Därför utmanade jag mig själv att hålla mig till "ämnet".

Först ut är ett kort med Heidi, ville testa att ge henne en annan stil än den supersöta som det gärna blir annars, hon ääär ju helt supersöt ju.  Jag lyckades väl sisodär, lade till ett par huggtänder och en kaxig replik...men ändå sitter hon där och ser ut som en jordgubbe med socker på, ungefär...




Jag hoppas att ni står ut med den usla bilden, Heidi har åkt på pysselträff till Övik i helgen, så jag fick ta den bild jag hade och göra det bästa av den.
Kortet är inte alls så mörkt som det ser ut här, det är klara färger och stämpelmotivet är ganska mycket färgstarkare. Den orangea skuggningen runt Heidi har ramlat bort här.


Ha nu en supertrevlig fredagskväll på er!
/ Kram Kattta

Kommentarer
Postat av: Tettiz

UNDERBAR alternativ-Heidi!! fnissar

2009-10-19 @ 10:25:28
URL: http://tettiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0