Presentask

Hemma hos oss är det min man som är en ekorre och vill samla på allt medan jag gärna rensar och slänger det mesta. Det finns dock ett område där jag är fullständigt hopplös och kan samla på mig hur mycket som helst - askar och kartonger. Pysslare som jag är så är jag väldigt förtjust i att slå in paket och jag lägger ofta nästan lika mycket pengar på papper och snören som på själva presenten, självklart behöver man då bra kartonger att slå in sakerna i. Nyligen tog jag hem en massa tomma askar  och förpackningar från jobbet och en av dem har jag gjort en presentask av nu. Har klätt själva locket med papper och band så att man alltså inte behöver slå in den sedan, så här blev den:



Klädde locket med "Glitter Music Note" från Making Memories serie Mistletoe och hittade ett band i mina gömmor som passade fint till. (Noterna är, som man förstår av namnet, i grönt glitter så den ser faktiskt lite tjusigare  ut irl än på bilden.) Eftersom asken är ca 24 x 15 cm så räckte pappret inte riktigt till på kortsidorna så där satte jag bitar av "Mistletoe" från samma pappersserie.



Passar väl bra till en juklapp, va?

Trevlig pysselhelg!

:o) Muffin

Kommentarer
Postat av: Zarah

Otroligt fint!! :D

2009-11-21 @ 16:42:06
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0