Mera julkort

I veckan damp det ner nya härliga saker i min brevlåda. Papper från norska 3ndy papir, stämpel från Tim Holtz och massor av dekorationer. Jag ville göra ett julkort i klassisk stil, ljusa färger och ett relativt enkelt upplägg.



Basen är krämfärgad och mönsterpappret lite mer beige, jag vet inte om det framgår på bilden. Stämpeln är från Tim Holtz och färglagd med distresser. Brun hattnål med 3 klot ihopsatta (finns i massor av härliga färger!) och jättefina blommor i flera nyanser. Allt är upphottat med mina älskade glitterlim! Stämpeln längst uppe i vänstra hörnet har jag stämplat av på ett annat papper för att den inte skulle få för stark färg. Den kommer från Stempelglede.  
Ha det gott!
~: Anna :~

Kommentarer
Postat av: Evelina

Så himla fint Anna!

2009-11-13 @ 10:51:46
URL: http://wih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0