ÄNNU mer julinspiration?

Infor inspirationskvällen den 10 november gjorde jag lite julalster och skickade upp till tjejerna i butiken, och jag tänkte att jag skulle visa upp dem här också, så här kommer en liten kavalkad:









Det mesta av materialet kan ni hitta i Brunkullans shop, bl.a. glimmer mist, mönstrade papper från Graphic45, Making Memories och 3ndy Papir, blommor från Prima, bling och pearls från Kaisercraft, spets från Prima, Pearl Maker, pins från Maya Road, band och Prima stud centers.

Ja, det är rätt uppenbart att julen har nästlat sig in i min pysselvrå här hemma - jag hoppas att jag kan bidra med lite julinspiration på detta vis!

Ha det gott!
/ Jeanette

PS. Ni glömmer väl inte att kika in på forumet för att vara med i våra höst- och julmysutmaningar? OCH glöm inte heller bort bloggodiset som Brunkullan lottar ut - i detta inlägget.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Titta Grinchen, du gör ju helt fabulösa julkort!! ♥pussar på♥

2009-11-16 @ 20:00:02
URL: http://wih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0