Att scrappa är bästa medicinen...

...mot just en scrapsvacka!

Var och varannan dag sitter jag och klappar på dessa urläckra BoBunny papper. Men min Mojo vägrar visa sig för mig! Så då tänkte jag att - näpp - nu får det räcka! Allt går det att scrappa om. Saknar man sin Mojo så varför inte scrappa om just det? Det är precis vad jag har gjort här :-)


Älskar dessa färger! Papperna heter Stripes, Carol och Treasure. Alla ur serien Tis The Season från BoBunny.

Titeln har jag skrivit med Expressions Glitter Alphabets - Licorice från Pink Paislee och dymo med lite glossy accent på.


Lite bling måste man ha :-) Svart swirl från Prima och en urläcker stud center, även den från Prima.


Röda bandet heter Picot. Det och allt annat hittar ni så klart i shoppen!

Hoppas ni har en skön helg! Själv ska jag få äta svartsoppa, gås och spettekaka med min mans släkt. Hoppas soppan är kryddad med myyyycket vin och konjak :-)

Och juste... ser ni min Mojo nånstans, skicka hem honom! Snälla!

//Alex

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hurra hurra vilken läcker LO! ♥

2009-11-15 @ 20:24:45
URL: http://wih.blogg.se/
Postat av: Carin

Superfin LO Alex! Underbar färgkombination! :) Jag tycker mojon verkar vara tillbaka?! :D Sen får man inte vara för hård mot sig själv, inspirationen brukar komma tillbaka! 8) Kram!

2009-11-15 @ 20:27:25
URL: http://sprallokort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0