Tim Holtz...

..är ju en bra kille! ;-) Hans produkter är verkligen underbara!

Här har jag pysslat ihop två kort där jag använt ganska många
av hans produkter:








(Papperet med fjärilen har jag gjort med distress Ink Pads)

Stämpel Sequence från Tim Holtz är använd på båda korten.
Den är stämplad med Distress Ink  Pads - Walnut Stain och Weathered
wood. Tycker den är perfekt som "bakgrundsstämpel".
Blommorna är gjorda med favoritstämplarna Grunge Collection
från Stempelglede. Även lite fläckar på översta kortet är gjorda
med stämplar därifrån. Rosor från Prima - snygga och användbara!
Metalldekorationer bl a från Tim Holtz.

Ni har väl inte heller missat att vi äntligen fått hem en ny stämpelkolletion
"Grunge Flourish Hearts" från Stempelglede, finns i shoppen nu!



Ha en fortsatt fin kväll!

Kram Carin

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Snyggt:)



Var på kurs här hos Brunkullan igår och fick lära mig paperbagcard, jätteroligt:) och Peggy är jätteduktig på att lära ut, så det blir fler kurser för mig.



Kram till er alla

2009-05-08 @ 16:16:02
URL: http://gunsan71.blogg.se/
Postat av: Evelina

UNDERBARA kort!! Och grungestämplarna kan jag knappt vänta på, hoppas att de kommer snaaart!

2009-05-09 @ 16:37:28
URL: http://wih.blogg.se/
Postat av: Malin/Lillpiga

Jag som är en riktigt AC/DC-knarkare med tatuering och allt, jag vill bara smälla av när jag ser ditt kort! Det är outstanding och hamnar lätt på min fem-i-topp, någonsin!

2009-05-17 @ 11:59:43
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0