Pebbles Inc

I mitt senaste DT-paket fanns bland annat en massa härliga mönstrade papper från Pebbles Inc - färgglada men ändå mjuka, helt i min smak! Tillsammans med dekorationerna som följde med har jag gjort ett grattiskort:







Allt material utom den lilla papperslappen som det står grattis på finns att hitta i Brunkullans shop - mönstrat papper från Pebbles Inc, cardstock från Bazzill, knappar och band från Doodlebugs härliga Artsy.licious-serie (färg Alabaster), blommor från Prima, distress-Stickles från Ranger, journalingpapper från ett journalingblock från Crafty Secrets och punchinella.

Nu ska jag kasta mig över pysselbordet igen - det kliar i mina fingrar efter att få scrappa ikväll!!

Varma vårhälsningar,
Jeanette - Tettiz

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fabulous card darling!

2009-05-13 @ 20:43:56
URL: http://wih.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Läckert kort!

2009-05-14 @ 15:25:16
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0