Grattiskort och LO med Graphic 45

Hej allihopa!

Den här gången tänkte jag överraska er med att INTE visa upp något babykort, utan jag smäller högt med ett grattiskort och en layout faktiskt! :-) Grattiskortet har jag gjort med Kajsas kusin Max i åtanke - han fyller år i maj, så det är till att vara ute i god tid, men det gör ju inget.



På layouten så är det lilla Kajsa själv som får vara i blickfånget. Hon blev jättedålig efter sin senaste vaccination, med hög feber, och hon var dålig länge. Här sitter hon och leker med mina färgpennor på sin madrass, det var en lagom aktivitet när man var sjuk, verkade hon tycka.



Alla mönsterpapper jag har använt är från Graphic 45s "Playtimes Past" - helt underbara papper! Både dova och klara färger, och skillnaden ser man ju på kortet och layouten. Jag älskar verkligen att pyssla med dessa papper, speciellt som även jag har fastnat för "vintagestilen".

Ha en fortsatt skön söndag - nu vankas det god middag här hemma!

/ Jeanette

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tufft kort till en kille som fyller 8 år - gillar det i massor! Underbar LO och detaljnen att ringa in pennorna på fotot är bara så bra - drar uppmärksamheten dit!

Kram Lotta

2009-03-09 @ 13:24:18
URL: http://pyssellotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0