Sommarhälsning

Det är dags att ge er alla en önskan om en skön sommar, för snart åker jag iväg på min lilla minisemester till allas vår DrAnnika i England - den enda semester jag får då jag jobbar i princip hela sommaren. Jag hoppas dock att ni som läser får mer ledigt, mer sol & bad och mer tid med era familjer!



Härliga papper från Pebbles Inc och Pink Paislee, blommor från Prima, brads och band från Chatterbox, bokstavsstickers från Pink Paislee, cardstock från Bazzill, bild från Crafty Secrets och lite Stickles på vågornas toppar. Materialet är från Brunkullans webbshop.

Vågorna har jag klippt för hand, men jag ritade med blyerts på baksidan först... ;-)

Ha det så gott i solen och värmen - glöm inte att njuta, för i januari så sitter vi där igen och längtar efter värme!! ;-D

Pyssel- och solhälsningar,
Jeanette

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Jättefint sommarkort:)

Ha det nu så härligt i England och njut av ledigheten.

2009-06-30 @ 19:12:13
URL: http://gunsan71.blogg.se/
Postat av: Anonym

Underbart sommarkort! :D Ha en rolig pysselresa till England! :) KrAM!

2009-06-30 @ 23:11:57
Postat av: Muffin

Jättefint kort! Jaså, du kunde inte heller låta bli det där prickiga pappret? :D

2009-07-04 @ 17:52:02
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0