Mer "Knave of Hearts"

Fick lite scraptid idag igen, så det blev en ny layout med läckra Collage Press papper. Även den här gången har jag scrappat med den underbara kollektionen "Knave of Hearts".

Så fort jag såg de här papprena, visste jag direkt vilket foto jag skulle scrappa! Det blev en layout om en upplevelse jag aldrig kommer att glömma. Vi var i Sydafrika på vår bröllopsresa. Favoritstället under resan blev Arathusa Safari Lodge. Utanför vår lilla "hydda" kunde vi sitta och titta ut över ett vattenhål dit alla möjliga djur kom för att dricka vatten. Allt från små apor till enorma buffelhjord och stora elefanter. Som tur är höll de sig på andra sidan vattnet :-)

Så här blev layouten:


Och ett par närbilder bara för att :-)



Jag har använt cardstock från Bazzil, mönsterpapprena Queen of Hearts och Lovable, journalingrutor från samma serie, rött organza band med kant, thickers från AC - PlayRoom, Prima blommor, Prima Mini Gypso och en massa matchande knappar.

Allt hittar ni så klart i shoppen!

Hoppas att ni gillar den! Nästa gång ska jag scrappa lite med en annan kollektion från Collage Press. Nämligen "Sweet Shoppe". Då pratar vi lite mer knallfärgade papper! ;-)

Kram från mig!

//Alex

Kommentarer
Postat av: Tettiz

Galet snyggt - du gör verkligen de underbara papprena från Collage Press rättvisa!!

2009-06-14 @ 20:30:01
URL: http://tettiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0