Du rockar!

I höstas när jag vann ett par tävlingar på Brunkullans forum och fick shoppa loss hos Brunkullan som pris (mums, vilket härligt pris,va?)  så köpte jag bl a Starving Artistamps textstämplar på svenska. Av någon anledning har jag inte riktigt kommit igång med att använda dem förrän nu, men nu känner jag att det kommer att bli mer och mer av den varan, där finns ju såå många roliga varianter. Här kommer en av dem i sällskap av Arno och hans bräda:



Materialet hittar du förstås i shopen...

Ha en trevlig kväll!

=o) Muffin

Kommentarer
Postat av: Carin

Coolt kort!!! :D Arno och Skateboarden är ju frän!

(frän är ett roligt ord.. hehe) Snygg färgkombo också! :D Jag diggar verkligen textstämplarna - roliga och praktiska! Använder dom flitigt! :) KraAAM!

2009-06-10 @ 21:30:39
URL: http://sprallokort.blogg.se/
Postat av: Alex

Coolt! Färgkombinationen är underbar!

2009-06-11 @ 13:38:44
URL: http://alexkrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0