Vacker med Paper Trunk

Det här kortet på min dotter har jag länge velat scrappa, men det har helt enkelt inte klickat. Till slut så gjorde det! Det som krävdes var dessa vackra papper från Paper Trunk :-)


Visst är färgerna härliga? Och de passar så fint till lilltjejens body! ;-)

Papprena är som sagt Paper Trunk, kollektionen Socialite. Bakgrundspappret är baksidan på Fashionista. Jag fullständigt älskar den färgen! Det prickiga heter Posh. Från baksidan på samma papper har jag skurit dessa svarta längder. De gjorde jag lite hål i. Älskar att göra hål i papper! :-) Swirlsen och rutan bakom rubriken har jag klippt ut från pappret Gala. Förutom den lilla gröna som kommer från Jet Set som blev över efter min fjäril (se inlägget nedan).


Ok, det här måste vara den största blomman jag sett! Den kommer från Prima och är helt underbar! Gröna "flingan" i mitten kommer från feltalfabetet Playroom från American Crafts. Samma alfabet som i rubriken.


En liten matchande knapp och grönt organsaband passade fint till i mina hål.


Jag har själv lagt till några halvpärlor, men allt annat fanns i mitt DT-paket och finns därmed i Brunkullans sortiment.

Vet inte hur det är med er, men själv har jag haft det lite segt på scrapfronten på sistone. Med fint väder och min man på semester har det knappt funnits nån tid över! Men jag hoppas att jag har lyckats inspirera er att plocka fram era scrapsaker nu!

Ha det bra så länge!

//Alex

Kommentarer
Postat av: Evelina

HELT fantastisk Alex!

2009-07-19 @ 19:55:15
URL: http://wih.blogg.se/
Postat av: Muffin

Supersnyggt!

2009-07-21 @ 15:25:28
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0