Scrappa miljövänligt ;-)

Jepp! Det kan du göra med papprena från Paper Trunk. De görs nämligen av återvunnet papper! Visste du det? Det gjorde nämligen inte jag. Men det fick jag reda på när jag fick mitt DT-paket från Carin. Åååh vad jag behövde nåt så här härligt för att kicka igång mig igen! Dröjde inte länge innan jag satt och klippte i dem! Det här är vad som blev till:


Mönsterpapprena kommer som sagt från Paper Trunk, kollektionen Socialite. Det randiga heter Society. De gröna "swirlsen" runt fotot och den blåa rutan under rubriken har jag klippt ut från Privileged. Det prickiga är baksida på samma papper. Visst är färgerna ljuvliga???

I mitt paket fanns underbara tags från Clear Scraps. På en sån skrev jag journaling med en guldpenna.


Grönt organsaband, vackra minirosor och blommor från Prima och YouDo passade fint till.


Chipboardramen som fanns med i mitt paket har jag målat med vitt akrylfärg och sen chalkat med lime. Alfabetstickers köpte jag från Brunkullan för inte så länge sedan, men hittar dem tyvärr inte i shoppen nu.


Vad bra det kändes att göra den här! Tack snälla Carin för ett inspirerande paket!

Hoppas att ni också gillar den! Material hittar ni så klart i Brunkullans shop.

Ha det bra!

//Alex

Kommentarer
Postat av: Sindra

Härliga färger till en härlig bild. Jag har inte ens tänkt på att pappren kan finnas i miljövänliga varianter också!

2009-07-07 @ 14:56:00
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.com
Postat av: Anonym

Supersnyggt! Verkligen färgsprakande och härlig!

Miljövänligt är fina grejer! :D

2009-07-07 @ 20:04:24
Postat av: anna76

Underbara färger! Du har fått det supersnyygt med ramen, tagen och blommorna!

2009-07-08 @ 08:53:52
URL: http://annaskort.blogg.se/
Postat av: Evelina

Very läckert indeed! :D

2009-07-11 @ 18:04:24
URL: http://wih.blogg.se/
Postat av: Muffin

Åh, vad läckert! Underbara färger! :D

2009-07-12 @ 14:07:04
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0