Receptbok för sommarens mums

Med de härligt somriga papprena från Rouge de Garance så knåpade jag ihop en receptbok, som jag ska fylla med mina sommarfavoriter - marinader, sommardrinkar, grillsåser, tilltugg mm.



Jag har gjort sidorna i minialbumet lite olika stora så att några sticker ut - på så vis får man se mer av dessa underbara papper! :D

Förutom Rouge de Garance-papprena har jag använt Bazzill-cardstock, blommor och minirosor från Prima, lite bling och stämpel ur Grunge Collection. Bokstäverna som bildar "mums" är utstansat med QK Chemistry-alfabet och "sommar" är alfabetsstickers av okänt ursprung.

Jag har mer sommarpyssel att bjuda på, så se till att du kikar in här de närmaste dagarna! ;-)

Soliga hälsningar,
Jeanette


Kommentarer
Postat av: Zarah

Men hallååååå vad snyggt!!

2009-07-08 @ 19:05:15
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Muffin

Makalöst fint! :D

2009-07-13 @ 07:13:57
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0