Merrily

Nu börjar sommarlunken stressa ned mig så att jag får ro till att sätta mig och pyssla lite. Har gjort en somrig LO med ett enda mönsterpapper, Pebbles Inc Skipping Along Collection Merrily. Tyckte att det blev riktigt fint att stansa ut bården och monogrambokstäverna i mönsterpapper! Rosa är ju inte riktigt min favoritfärg, men jag kände för att göra en ordentligt somrig och romantisk LO om lilla Mollys dop förra sommaren.




Alfabetet är quickutz Magnolia och bården är quickutz Flourish CC-BDR-001

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken ljuvlig och stilren LO! :)

2009-07-05 @ 22:15:24
Postat av: Alex

Åh så fiiin!!! Så stilren men ändå välarbetad! Gillar massor!

2009-07-07 @ 09:13:53
URL: http://alexkrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0